
- Klientas
- Paslaugos
- Programavimas
- UX/UI
- Sritis
- E. prekyba
- Svetainė
- https://www.wurth.lt
Tarptautinė gamybos, montavimo ir pardavimų lyderė - Wurth Lietuva
Šeimos verslo istorija, virtusi pasaulinio masto įmone, generuojančia 20+ mlr. eurų metinę apyvartą: “Würth Group” koncerno atstovai Lietuvoje “Würth Lietuva”, šiandien valdantys 30 fizinės prekybos taškų su 70+ aktyvių pardavėjų, į Lietuvos rinką žengė dar neturėdami e.komercijos sprendimo. Į mūsų komandą klientas kreipėsi su poreikiu sukurti naują ir efektyvią sistemą, skaitmenizuojant dalį procesų B2B sektoriui, mažinant darbo krūvį vadybininkams.
Vokietijoje įsikūrusios Würth.de būstinės e. komercijos vystymo pavyzdys buvo pagrindinis atspirties taškas analizuojant gerąsias sistemos veikimo praktikas, kuriomis remdamiesi pritaikėme technologiškai inovatyviausius sprendimus.

- 24k+
- prekių asortimentas
- 3.5k+
- atributų ir filtrų kiekis
- Inovatyvus
- paieškos sprendimas
- Integruoti
- automatiniai testavimai
Užduotis
- Dedikuota komandaSubūrėme skirtingų kompetencijų vidaus komandą, kad įgyvendintume visus kliento lūkesčius iš techninės pusės.
- Technologijų parinkimasPo išsamios verslo poreikių analizės parinkome tinkamiausią technologinį pagrindą norimam rezultatui pasiekti, užtikrinant sklandų tęstinumo palaikymą.
- Papildomos integracijosIntegravome svarbiausius, tačiau ne perteklinius įrankius, gerinančius vartotojo patirtį.

Įgyvendinti techniniai sprendimai
- Pritaikytas patikimas e. komercijos karkasas, kurtas PHP Symfony pagrindu, leidęs įgyvendinti pagrindines verslo funkcijas.
- Įdiegtas produktų paieškos įrankis „LupaSearch“, įgalinęs greitesnę ir tikslesnę prekių paiešką.
- Infrastruktūrai pasirinkta Kubernetes technologija, užtikrinanti sklandų sistemos veikimą bei greitą reagavimą į nuolat besikeičiantį naudotojų srauto kiekį.
- Įdiegta kurjerių integracija.
- Užtikrinta greitaveika, pritaikant įvairias specializuotas technologijas.
- Implementuoti automatiniai testai, padengiantys pilną sistemos funkcionalumą.
Projekto iššūkis
“Didžiausias šio projekto eigos iššūkis, kurį pavyko išspręsti ganėtinai sklandžiai, buvo integracija su kliento sistema per REST API, kurios dėka su B2B sinchronizuojasi tiek prekių katalogas, tiek klientų informacija, tiek užsakymai.
Džiaugiamės produktyviu tęstiniu bendradarbiavimu su Würth Lietuva bei jų pasitikėjimu mūsų sprendimais ir kompetencija. Per šį laikotarpį sukūrėme integruotą e.komercijos platformą, kuri ne tik optimizavo pardavimo procesus, bet ir leido efektyviai valdyti klientų užsakymus ir logistiką. Klientas aktyviai įsitraukė į projekto įgyvendinimą, suteikiant vertingą grįžtamąjį ryšį ir idėjas, kurios padėjo sistemą pritaikyti konkretiems jų verslo poreikiams.“
Liutauras, projekto vadovas

Kuriant apsipirkimo procesą ir puslapio naudotojo patirtį, buvo būtina atsižvelgti į šiuos aspektus
Intuityvus dizainas: Siekiant, kad vartotojai galėtų lengvai naviguoti po svetainę ir greitai rasti reikiamus produktus, buvo sukurtas švarus ir intuityvus dizainas. Aiškiai išdėstyti meniu punktai, lengvai pasiekiami filtrai ir rūšiavimo galimybės padėjo užtikrinti sklandų naudojimąsi platforma.
Greita ir tiksli paieška: Integravome pažangią paieškos technologiją, kuri leidžia greitai ir tiksliai surasti reikiamus produktus net ir esant dideliam prekių asortimentui. Automatinio užbaigimo funkcija ir paieškos rezultatų filtravimas pagal įvairius kriterijus padėjo optimizuoti vartotojo patirtį.
Mobilioji versija: Atsižvelgiant į vis didėjantį mobiliųjų įrenginių naudojimą, buvo sukurtas responsyvus dizainas, kuris užtikrino, kad platforma būtų lengvai naudojama tiek kompiuteriuose, tiek išmaniuosiuose telefonuose ir planšetėse. Tai padėjo pritraukti platesnį klientų ratą ir padidinti pardavimus.
Personalizuotos rekomendacijos: Naudodami duomenų analizę ir klientų elgsenos stebėseną, sukūrėme personalizuotų rekomendacijų sistemą, kuri siūlo vartotojams prekes, atitinkančias jų poreikius ir ankstesnius pirkimus. Tai padidino klientų pasitenkinimą ir lojalumą.
Efektyvus užsakymų valdymas: Integravome sistemas, leidžiančias efektyviai valdyti užsakymus nuo prekių pasirinkimo iki pristatymo. Tai apėmė tiekimo grandinės optimizavimą, sandėlių valdymą ir logistikos sprendimus, kurie užtikrino greitą ir patikimą prekių pristatymą.
Saugumas: Užtikrinome aukštą duomenų apsaugos lygį, integruodami pažangias saugumo technologijas, kurios apsaugo klientų informaciją ir užtikrina saugius mokėjimus.
Klientų aptarnavimas: Sukūrėme integruotą klientų aptarnavimo sistemą, kuri leido greitai ir efektyviai spręsti klientų klausimus ir problemas.

Rezultatas
- Sukurtas naujas sprendimas, kuris leidžia plėsti e. komercijos svetainės funkcionalumą.
- Išpildytas dizainas išlaikant vientisumą su Wurth.de puslapiu išlaiko panašią stilistiką ir užtikrina patogią vartotojo patirtį.
- Įdiegėme pažangų paieškos įrankį, kuris leidžia greitai ir tiksliai surasti reikiamus produktus net ir esant dideliam prekių asortimentui. Automatinė frazės užbaigimo funkcija, prekių rekomendacijos ir paieškos rezultatų filtravimas pagal įvairius kriterijus padėjo maksimaliai optimizuoti vartotojo patirtį.
- Integruoti automatiniai testavimai užtikrino svetainės funkcionalumą ir naudotojo kelionės kokybę.