Laikas keisti partnerį? Turime pasiūlymą.

Produktų informacijos valdymas (PIM)

Tiksli, atnaujinta ir išsami produktų informacija – raktas e. prekyboje, kuris dažnai lemia, ar klientas pirks siūlomą prekę arba paslaugą internete.

E. parduotuvėje turint kelias ar keliasdešimt prekių, tokią informaciją prižiūrėti paprasta. Tačiau virtualiose lentynose atsiradus tūkstančiams ar net milijonams produktų, kyla nemenki iššūkiai:

  • Kaip duomenis valdyti efektyviai?
  • Kaip optimizuoti darbuotojų tam skiriamą laiką?
  • Kaip užtikrinti, kad pirkėjas gautų pakankamai informacijos?

Čia į pagalbą ateina produktų informacijos valdymo sistemos (PIM), kurios apjungia duomenis iš skirtingų šaltinių, padidina jų valdymo efektyvumą ir tampa vienu „tiesos“ šaltiniu.

Kada verta naudoti PIM sprendimą?

Didelis produktų kiekis

PIM padeda efektyviai suvaldyti didelį produktų (SKU) skaičių.

Skirtingi pardavimo kanalai

Skirtingų kanalų informacija (e. prekyba, fizinės parduotuvės) – vienoje vietoje.

Geresnė patirtis pirkėjui

Detali informacija klientams padeda priimti geresnius sprendimus.

Skirtingos rinkos

PIM vieningai valdo skirtingų rinkų produktų informaciją.

Efektyvesnis laikas

Sumažinus rankinį darbą, komandos laikas išnaudojamas prasmingiau.

Sklandesni procesai

PIM sistema paverčia produktų valdymą moderniu ir patogiu procesu.

Pagrindiniai PIM sistemos privalumai

Kalno su vėliava ant jo piktograma

Vienas „tiesos“ šaltinis

PIM sistema tampa vieta, kur susitinka skirtingų skyrių (tiekimas, rinkodara, pardavimai) turima informacija apie kompanijos produktus. Čia ji centralizuotai surenkama, valdoma, pildoma ir paskirstoma. Tai leidžia skirtingiems padaliniams matyti vieningą ir atnaujintą vaizdą, išvengti neatitikimų bei geriau justi produktų pulsą.

Rankos laikančios pieštuką piktograma

Išsami informacija pirkėjams

Informacija apie produktą nulemia pirkėjo sprendimą. Ši kartelė šiandien ypač aukšta. PIM sistema padeda užtikrinti, kad informacija būtų tinkamai užpildyta, išsami ir visuomet atnaujinta. Taip pateikti produktai įgyja konkurencinį pranašumą bei sumažinama jų grąžinimo tikimybė, o tai augina grąžą verslui.

Žmogaus su didėle širdimi piktograma

Taupomas produktų komandos laikas

Intuityvi ir moderni naudotojo sąsaja padeda informaciją valdantiems asmenims dirbti patogiau ir greičiau, o naudotojų rolių valdymas leidžia šiuos darbus paskirstyti efektyviau.

Mūsų pasirinkimas – „Akeneo“ PIM

„Akeneo“ – galinga ir kartu lanksti produktų informacijos valdymo sistema, kuri gali būti lengvai adaptuojama skirtingo dydžio klientų poreikiams. Nuo 2017 m. diegiame ir vystome „Akeneo“ PIM savo klientams. Dirbdami drauge įgyvendinome ne vieną projektą mūsų regiono verslo lyderiams ir jau eilę metų esame oficialūs „Akeneo“ partneriai. Šią platformą renkamės dėl plačių integracijos galimybių, nuolat augančio funkcionalumo ir intuityvios naudotojo sąsajos.

Logotipas Mūsų pasirinkimas – „Akeneo“ PIM