Laikas keisti partnerį? Turime pasiūlymą.

Adeo Web istorija

Nuo skaudžios pamokos iki aukštus standartus palaikančios įmonės

Tam, kad verslas galėtų padėti kitam verslui, jis turi būti pakankamai patyręs, stabilus ir sėkmingas. Tačiau šias dedamąsias sudėtinga pasiekti per trumpą laiką, dažniausiai sėkmė ir pergalių momentai verslo kelionėje - tik ledkalnio viršūnė, tačiau dalinamės, ką patyrėme prieš tampant tuo, kuo esame šiandien.

Mūsų kelionė prasidėjo dar 2008-aisiais, kuomet būdami studentai, norėjome suprasti, kaip veikia elektroninė prekyba. Patirties stoką kompensuojant jaunatvišku entuziazmu, jautėme poreikį padėti Lietuvos kūrėjams ir rankdarbių meistrams būti pastebėtiems Vakarų Europoje. Įkūrėme pirmąją e.prekybos platformą, kuri apjungė daugybę pardavėjų ir jų prekių. Kūrėme ne tik infrastruktūrą, tačiau rūpinomės ir patraukliu prekių pateikimu, jų aprašymais, UX sprendimais ir kt. Tačiau mūsų nenaudai, nebuvo nė vieno pardavimo. Supratę savo klaidas ir nuriję skaudų kartėlį, nepasidavėme ir įkūrėme naują e.parduotuvę „Žaislai vaikams“. Atradę Magento technologiją, išplėtojome boutique e. parduotuvės sistemą, stebėjome augančius pardavimus.

Tapę Kalėdų Grinčais, įkūrėme Adeo Web

Artėjant Kalėdoms, prekių paklausa išaugo, didėjo srautai ir užsakymai, kol galiausiai praradome procesų kontrolę - nebuvome pasiruošę sėkmės scenarijui. Tapome tikrų tikriausiais Grinčais, sugadinusiais vaikų Kalėdas, kadangi užsakyti žaislai dalį vaikų pasiekė tik kovo mėnesį!

Po šios skaudžios pamokos, verslą nusprendėme parduoti ir atsižvelgdami į savo patirtis bei išvadas, įkūrėme e.komercijos sprendimų įmonę Adeo web.

Per eilę metų studentų idėja išaugo į brandų įsipareigojimą, tvirtą bendraminčių komandą ir inovatyvų verslą, kuriuo pasitiki žymios elektroninės prekybos bendrovės Lietuvoje ir užsienyje. Mūsų kelionė verslo serpantinais buvo pilna iššūkių, tačiau būtent jų dėka ir esame patyrę partneriai, įtakojantys kitų verslų sėkmę per patikrintus metodus ir duomenis, o ne nuojautą.

Mūsų komanda

Mūsų istorija

  1. 2024

    Pirmenybė B2B (verslas verslui) rinkai

  2. 2022

    Klientų krepšelyje - ilgalaikės partnerystės su e. komercijos lyderiais

  3. 2021

    Tampame oficialiais „Akeneo” partneriais

  4. 2020

    Tampame oficialiais „Adobe” partneriais

  5. 2018

    „Deloitte” mus įvardija kaip vieną iš 50 greičiausiai augančių technologijų kompanijų Europoje

  6. 2017

    Atidarome biurus Stokholme ir Čikagoje

  7. 2017

    Įvykdome pirmą projektą su JAV

  8. 2016

    Pradedame vystyti slaptažodžių valdymo įrankį „PassCamp”

  9. 2014

    Tampame oficialiais „Magento” partneriais bei pirmaisiais sertifikuotais specialistais Lietuvoje

  10. 2009

    Įkuriame e. komercijos sprendimų įmonę ir pavadiname ją „Adeo Web”

  11. 2008

    Paleidžiame pirmąjį e. prekybos projektą „Žaislai vaikams”

Kalnų simbolika pasirinkta ne veltui - tai ne tik mūsų komandą vienijantis laisvalaikio pomėgis, tačiau ir puikiai darbo principus atvaizduojantis simbolis - kelionė tikslo link gali būti pilna iššūkių, tačiau svarbiau už bet kokius išorinius veiksnius yra komandos pasiruošimas, pasitikėjimas, kantrybė ir laipsniškas tobulėjimas su išsigryninta strategija ir misija nešti tam tikrą vertę.

Ekstremalus “sportas”, arba sudėtingi technologiniai sprendimai yra mūsų varomoji jėga. Puikiai žinome, kad aukštalipiai krenta skaudžiai, todėl kokybiški apraišai, mūsų atveju, patikimi partneriai, technologijos ir patirtis mums padeda užčiuopti aukščiausias viršukalnes ir neretai pranokti klientų lūkesčius e.komercijos kalnynuose.

Mūsų vertybės

Augimo mąstysena
Vertiname nuolatinį tobulėjimą, mokymąsi visą gyvenimą ir keitimąsi žiniomis bei patirtimi tarp kolegų. Tokia mąstysena didina mūsų atsparumą pokyčiams, skatina naujoves ir gerina bendradarbiavimą, kai galime mokytis ir iš savo klaidų bei nuolat augti ir kaip asmenybės, ir kaip komanda.
Atskaitomybė
Prisiimame atsakomybę ir esame atskaitingi tiek sau, tiek išorei. Tikime, kad turime prisiimti asmeninę atsakomybę už savo veiksmus ir sprendimus, laikytis įsipareigojimų ir susitarimų. Neapsiribojame vien tik užduočių atlikimu, o siekiame geriausio įmanomo rezultato. Puoselėdami atskaitomybės kultūrą, esame patikimi, sąžiningi ir vadovaujamės tvirta darbo etika, kuri yra būtina mūsų veiklos rezultatams ir reputacijai rinkoje.
Ekosisteminis požiūris
Suprantame, kad kiekviena užduotis ir sprendimas turi būti vertinami platesniame, visos klientų turimos infrastruktūros kontekste. Teikiame pirmenybę plačiam ekosisteminiam mąstymui ir visada stengiamės į viską žiūrėti klientų realių dabarties ir ateities poreikių kontekste. Toks požiūris užtikrina, kad teikiame sprendimus, kurie yra ne tik veiksmingi, bet ir sklandžiai integruoti į bendrą klientų skaitmeninę aplinką bei orientuoti į ateities veiklos rezultatus.
Komandiškumas
Išnaudodami bendradarbiavimo jėgą, galime savo klientams teikti sklandžiai įgyvendinamus sprendimus ir nuolat pranokti jų lūkesčius. Toks mūsų požiūris taip pat užtikrina, kad atitiksime sektoriaus tendencijas, greitai prisitaikysime prie pokyčių ir puoselėsime dinamišką, tobulėjančią ir rezultatyvią darbo aplinką.