„Topo Centras“ – vienas pirmųjų į galvą šaunančių pasirinkimų, kai ieškome buities technikos ar elektronikos prekių. Tai didžiausias tokio tipo prekybos tinklas Lietuvoje, pasižymintis ilga veiklos istorija bei skiriantis didelį dėmesį pirkėjo patirčiai. Vis tik, norint prisitaikyti prie kintančios rinkos ir augančių klientų poreikių, šiai kompanijai atėjo metas kilstelti ir savo elektroninės prekybos kartelę.
Pasitelkę Adobe Magento karkasą, „Topo Centrui“ sukūrėme naujo tipo e. komercijos sistemą, kuri leido užtikrinti stabilų augimą skaitmeninėje erdvėje. Pagrindiniais projekto prioritetais tapo gerokai spartesnis sistemos veikimas, sklandus didelio produktų kiekio palaikymas ir naudotojo patirties transformacija. Įgyvendinti atnaujinimai pardavimus pastebimai padidino jau pirmąjį veikimo mėnesį.
padidėjęs svetainės greitis
planuojamų prekių katalogas
e. parduotuvių Lietuvoje
lankytojų per mėnesį
Norėdami pasiekti pastebimai didesnį e. parduotuvės našumą ir išplėsti augimo galimybes, „Topo Centro“ sistemą turėjome pakeisti iš pagrindų. Dėl didelio e. parduotuvės produktų kiekio ir intensyvaus lankytojų srauto, tokių pakeitimų įgyvendinimas tapo nelengvu iššūkiu. Tuo pat metu, gerai pažįstama sistema jau turėjo nusistovėjusius lankytojų elgsenos modelius, tad svarbu jų „nesugriauti“ ir naudotojams pasiūlyti jau pažįstamą apsipirkimo patirtį.
Pagrindiniai tikslai:
1. Nauja e. komercijos sistema
Įdiegti ir pritaikyti naują e. komercijos sistemą, užtikrinančią stabilų ir greitą veikimą bei išplėtimo galimybes.
2. Didesnis e. parduotuvės efektyvumas
Pasitelkiant papildomas integracijas ir įrankius, pakelti e. parduotuvės efektyvumą į kitą lygį.
3. Atnaujintas svetainės dizainas
Atnaujinti e. parduotuvės dizainą, kad jis atlieptų modernias tendencijas bei optimizuotų naudotojų konversijas.
Įdiegtas Magento Commerce sprendimas, leidęs palaikyti ir sklandžiai valdyti ypač didelį prekių kiekį.
Panaudotas PWA sprendimas, padėjęs transformuoti pirkėjų patirtį: išaugo svetainės greitis, patogumas bei išsiplėtė funkcionalumas.
Įdiegta SearchNode paieškos integracija, žymiai paspartinusi produktų paieškos veikimą ir tikslumą.
Atlikta integracija su vidine ERP sistema, padedančia efektyviau valdyti įmonės resursus.
Panaudota Varnish technologija ir Service Worker sprendimas našesniam e. parduotuvės veikimui.
Pagrindinės naudotos technologijos
„Magento“, „PWA“, „Google Cloud“ ir „Symfony“.
Pagrindinės naudotos technologijos
„Magento“, „PWA“, „Google Cloud“ ir „Symfony“.
Dėl savo verslo specifikos „Topo Centro“ elektroninė parduotuvė informacijos turi ypač daug – čia sutelpa skirtingos prekių kategorijos, plačios produktų specifikacijos, rinkodariniai pasiūlymai, pirkimo gidai ir kt.
Informacijos kompleksiškumas ir tapo vienu iš didžiausių iššūkių planuojant naudotojo sąsają. Potencialus pirkėjas turėjo ne tik greitai įsisavinti pateiktą turinį, bet ir sklandžiai pasiekti pagrindinį naudotojo kelionės tikslą – įsigyti pasirinktą produktą.
Justina
UX/UI Lead
Nedažnas gali pasigirti tokiu dideliu lankytojų srautu ir plačia jau susiformavusių pirkimo įpročių dinamika kaip „Topo Centras“. Supratome, kad norėdami sėkmingai integruoti naujus funkcionalumus negalime kurti radikaliai kitaip veikiančios sistemos, todėl labai svarbia tapo ankstesnė patirtis ir sprendimų priežastingumas. Visą šią informaciją kaupti, nepraleisti ir dokumentuoti buvo vienas iš išskirtinių projekto iššūkių.
Buvo atnaujintas ne tik parduotuvės dizainas, bet ir įgyvendinti papildomi veiksmai:
Atvaizduotos naujai įdiegtos funkcijos: užsakymo sekimas, mėgstamų prekių sąrašas, tinklaraštis ir kt.
Atnaujintas esamas funkcionalumas: transformuota apipirkimo eiga, sukurtas naujo tipo naudotojo profilis, pakeistas prekių palyginimas.
Atlikti techniniai patobulinimai: įgyvendintas „skeletas“, informacijos krovimo indikacijos, perpanaudojami bei pasikartojantys elementai sistemoje ir kt.
Pakeitus seną e. komercijos sistemą nauja, neretai verslas pastebi pardavimų „duobę“. Dėl įvairių priežasčių po paleidimo pardavimų kreivė gali kristi žemyn, taip įmonei atnešdama nemažai nuostolių. Ilgainiui ši statistika dažniausiai normalizuojasi ir pardavimai sugrįžta į buvusią poziciją, tačiau „Topo Centro“ migracijos metu pavyko išvengti ir tokių nesklandumų.
Aurelijus
Head of Project Management
Džiaugiuosi, kad „Topo Centro“ projektą į „live“ paleidome sklandžiai tiek techniniu, tiek verslo vystymo atžvilgiu, todėl pavyko užtikrinti sklandų pardavimų procesą visos migracijos metu. Į viršų kylančią statistiką pastebėjome jau pirmosiomis savaitėmis po naujos sistemos starto.
Našesnis svetainės veikimas
Įgyvendinus pakeitimus e. parduotuvės greitis padidėjo du kartus. Tai užtikrino tiek sklandesnį apsipirkimą naudotojams, tiek aukštesnius rezultatus verslui.
Sklandesnė naudotojo patirtis
Atnaujintas svetainės dizainas bei pakeista naršymo eiga padėjo pirkėjams lengviau naviguoti e. parduotuvėje ir taip padidino konversijas.
Įdiegtos išorinės integracijos
Papildomos išorinės integracijos padėjo sustyguoti procesus, leido jiems efektyviau „kalbėtis“ tarpusavyje ir taip padidinti verslo efektyvumą.
Šių priemonių sintezė leido „Topo Centrui“ kilstelti elektroninę prekybą į kitą lygį ir atverti papildomas augimo galimybes ateityje. Našiau veikianti „Magento“ sistema, naujos kartos paieška ir efektyvesni naudotojo sąsajos sprendimai užtikrino, kad jau per pirmąjį mėnesį galėjome pastebėti augančius pardavimus.
„Topo Centras“ savo įmonės filosofijoje akcentuoja aukščiausio lygio pirkėjų patirtį, todėl įgyvendinti dizaino patobulinimai užtikrino sklandesnį naršymą tiek pilnoje, tiek mobilioje svetainės versijoje ir supaprastino apsipirkimo procesą.
Sklandus projekto startas ir nuolatinė komunikacija su šiuo klientu padėjo pamatus ilgalaikiam bendradarbiavimui ateityje.
Unikali prekių iš JAV pirkimo paslauga – Shipzee
E. parduotuvė, talpinanti daugiau nei 2 mln. prekių
Trobos.lt – unikalus internetinis prekybos centras