Unikali prekių iš JAV pirkimo paslauga – Shipzee

Svetainė

Shipzee.com

Paslaugos

Development  •  UX/UI

„Shipzee“ – unikali prekybos platforma. Ji padeda lengvai apsipirkinėti JAV parduotuvėse, o jos klientams nereikia vargti su sudėtingomis muitinės procedūromis, papildomais mokesčiais, kurjeriais ir kitomis problemomis. Platformos naudotojai tiesiog išsirenka norimą prekę, o „Shipzee“ pasirūpina visais likusiais klausimais.

Nors pati paslauga veikė puikiai, techninė „Shipzee“ sistemos kokybė neatitiko aukštų kompanijos lūkesčių. Klientas kreipėsi į mus siekdamas padidinti sistemos našumą, įdiegti gerąsias programavimo praktikas (Scrum, CI/CD) ir iš naujo sukurti vizualinį platformos sprendimą su nauju UX/UI dizainu. Be to, įgyvendinti pokyčiai turėjo padėti optimizuoti projekto palaikymo kaštus.

#greitis

padidintas

#UX/UI

sprendimas sukurtas

#kodo bazė

perrašyta

#kaštai

optimizuoti

Užduotis

Projektą pradėjome nuo techninio audito ir CRO audito etapo. Tai standartinis procesas, kurio metu detaliai išanalizuojame kliento sistemą taip, tarsi ji būtų mūsų pačių, ir identifikuojame pagrindines problemines sritis. Šiame etape pateikiame tiek techninius sistemos tobulinimo pasiūlymus, tiek bendras pastabas apie projekto procesų optimizavimą.

Pagrindinės problemos, kurias aptikome „Shipzee“ audito metu buvo saugumo spragos, netolygi programinio kodo kokybė, bendras gerųjų programavimo praktikų trūkumas ir nepakankamai efektyvūs UX/UI dizaino sprendimai. Suradę šiuos „skausmo taškus“, nusprendėme susitelkti į tris pagrindines sritis, kurioms reikėjo esminių patobulinimų.

Pagrindiniai patobulinimai:

1. Programinio kodo kokybė

Siekiant išvengti saugumo spragų ir padidinti sistemos našumą, bendra kodo kokybė turėjo būti kardinaliai patobulinta.

2. Naujas front-end sprendimas

Naujas UI/XUI sprendimas buvo būtinas geresnei naudotojo patirčiai ir aukštesnėms konversijoms užtikrinti.

3. Gerųjų praktikų įvedimas

Gerosios programavimo praktikos (pvz., Scrum ar CI/CD) būtinos siekiant aukštos projekto kokybės ir optimalaus resursų panaudojimo.

Sprendimas

Įgyvendinti techniniai sprendimai

1.

Naujo front-end sprendimo sukūrimas naudojant Nuxt.js/Vue.js

2.

Kodo bazės atnaujinimas naudojant Laravel karkasą (PHP)

3.

Unifikuoto karkaso sprendimo sukūrimas

4.

Įdiegtas LupaSearch sprendimas greitesnei ir tikslesnei produktų paieškai

5.

Migracija į Google Cloud Platform ir Kubernetes

6.

Kritinių back-end problemų tvarkymas sistemos saugumui ir našumui pagerinti

Pagrindinės technologijos

Laravel, Nuxt.js, Vue.js, Kubernetes, Google Cloud

Pagrindinės technologijos

Laravel, Nuxt.js, Vue.js, Kubernetes, Google Cloud

Dizainas ir naudotojų patirtis (UX/UI)

„Shipzee“ sistemai taip pat reikėjo ir vizualinio atnaujinimo, kadangi senoji naudotojo sąsaja atsiliko nuo modernių standartų ir ne visuomet efektyviai perteikė pagrindines žinutes savo lankytojams. Vis tik, vizualinių elementų atnaujinimas yra tik viena iš dėlionės dalių. Siekdami identifikuoti esmines problemas, procesą pradėjome nuo CRO (Conversion Rate Optimization) audito.

Išanalizavę naudotojų naršymo duomenis supratome, kad viena pagrindinių sričių, kur „Shipzee“ prarasdavo nemažą dalį savo potencialių klientų, buvo paini sistemos naudojimo patirtis. Šios UX/UI srities atnaujinimas tapo vienu pagrindinių pakeitimų, kuris leido tikslingiau nukreipti naudotojus ir taip padidintų kompanijos pardavimus.

Dėl pakankamai unikalios „Shipzee“ paslaugų specifikos, naudotojams buvo gana sunku greitai suprasti pagrindinį sistemos konceptą. Vienu pagrindinių iššūkių UX/UI komandai tapo klausimas, kaip naudotojui paprastai paaiškinti skirtumą tarp įprastos e. komercijos parduotuvės ir „Shipzee“.

Justina

Justina

UX/UI Lead

Pagrindine užduotimi dizaino komandai tapo naudojimosi „Shipzee“ paslaugomis palengvinimas. Didžiausia problema buvo tame, kad eilinis naudotojas nesuprato „Shipzee“ sistemos specifikos. Esama naudotojo kelionė buvo sudėtinga, o svetainėje trūko tinkamų dizaino sprendimų, kurie padėtų naviguoti lankytoją. Pavyzdžiui, kadangi praktiškai visais atvejais prekės yra siunčiamos iš kito žemyno, pristatymo laikai čia gerokai ilgesni nei pirkėjams įprasta. Tai turi būti paaiškinama pakankamai ankstyvoje apsipirkimo stadijoje, kad būtų išvengta potencialių nesusipratimų ar nusivylimų.

Pagrindiniai atlikti UX/UI darbai:
1.

Atliktas pilnas svetainės front-end atnaujinimas

2.

Sukurti atskiri esminių paslaugų puslapiai (landing pages)

3.

Patobulinta ir sutrumpinta naudotojo kelionė

Pagrindiniai iššūkiai

Nors tai ne visuomet pastebima IT projektų kūrimo pradžioje, ilgainiui gerųjų programavimo praktikų trūkumas keli sukelti nemažai problemų sistemai augant. Šią problemą aptikome ir „Shipzee“ projekte. Todėl vienu iš pagrindinių mūsų tikslų tapo ne tik esamų problemų tvarkymas, bet ir techninis projekto paruošimas sklandiems ateities atnaujinimams.

Vaidas

Vaidas

CTO

Darbą su „Shipzee“ pradėję nuo techninio audito, suradome rimtų saugumo spragų ir supratome, kad bendra kodo kokybė neatitiko tokio masto paslaugos keliamų reikalavimų. Siekdami tai išspręsti, perrašėme kodo bazę ir įdiegėme gerąsias programavimo praktikas, tokias kaip CI/CD ir Scrum, kad „Shipzee“ projektas galėtų išvengti tokių klaidų ateityje.

Rezultatai

Pagrindiniai rezultatai, kuriuos įgyvendinome:
1.

Pagerinta bendra programinio kodo kokybė

Patobulinimai padėjo padidinti bendrą projekto našumą ir saugumą

2.

Įgyvendintas naujas UX/UI sprendimas

Naudotojai geriau supranta paslaugą bei gali atlikti pirkimus patogiau ir greičiau

3.

Įvestos gerosios programavimo praktikos

Sumažėjo sistemos vystymo bei priežiūros kaštai ir atsirado išplėtimo galimybes ateityje

Šių pakeitimų visuma padidino „Shipzee“ sistemos saugumą ir našumą. Taip pat buvo sukurti visiškai nauji UX/UI ir front-end sprendimai. Tai leido paslaugos naudotojams lengviau suprasti nestandartinės platformos veikimo modelį ir lengviau pateikti siuntų užklausas, taip padidinant užsakymų skaičių verslui.

Tuo pat metu tokie sprendimai kaip sistemos perkėlimas į Google Cloud Platform (GCP) ir Kubernetes leido klientui sumažinti savo palaikymo kaštus. Be to, įvestos gerosios programavimo praktikos leido garantuoti lengvą platformos atnaujinimą ateityje.

Bendra sprendimų sinergija leido „Shipzee“ padidinti platformos efektyvumą ir suteikė sklandžią patirtį naudotojams, kuri savo ruožtu turėjo teigiamos įtakos pardavimams.