
- Klientas
- Paslaugos
- Programavimas
- PIM
- Sritis
- E. prekyba
- Svetainė
- https://www.eoltas.lt
„EOLTAS“: milijonas prekių automobilių entuziastams
„EOLTAS“ – lietuviams gerai pažįstama automobilių prekių pardavėjas, savo asortimente talpinantis daugiau nei 1 mln. skirtingų produktų. Nors darbus su šiuo klientu pradėjome nuo įprasto e. parduotuvės palaikymo ir smulkių patobulinimų, „EOLTO“ projekto mastai netrukus išaugo.
Vienas pagrindinių iššūkių dirbant drauge – įmonės e. komercijos žengimas į naujas rinkas. Nors techninis pamatas jau buvo sukurtas, nauja verslo kryptis atnešė daug galvosūkių: naujos mokėjimų sistemos, papildomi prekybos taškai, nauji sandėliai, prekių atsiėmimo logika ir kt. Sėkmingai įdiegę šias sistemas padėjome „EOLTUI“ efektyviau valdyti verslo procesus, naudoti platesnes rinkodaros taktikas bei palengvinti B2B klientų apsipirkimą.

- 40+
- fizinių parduotuvių Baltijos regione
- 1 mln.
- prekių asortimentas internete
- 30+
- metų patirtis sektoriuje
- B2B
- prekybos sistema verslui
Užduotis
- Sistemos pritaikymas naujoms rinkomsPrisitaikyti prie naujos rinkos specifikos ir sukurti ar integruoti skaitmeninius įrankius efektyvesnei plėtrai joje.
- Techninių funkcionalumų išplėtimasPadidinti jau turimų sistemų efektyvumą išplečiant esamų įrankių funkcionalumą – vidinių sistemų ir infrastruktūros.
- Rinkodaros priemonių integracijaĮdiegti papildomas priemones, kurios padėtų skatinti svetainės lankytojų veiksmus ir didintų įmonės pardavimus.

Įgyvendinti techniniai sprendimai
- Migracija į „Kubernetes“, padėjusi padidinti sistemos išplėtimo galimybes ir efektyvumą bei sumažinusi tolimesnio vystymo kaštus.
- PIM sistemos „Akeneo“ atnaujinimas efektyvesniam produktų informacijos valdymui ir darbuotojų laiko taupymui.
- Išorinės integracijos verslo procesų sklandumui užtikrinti, pvz., TecCOM, TecDOC, CRM, AX axapta (ERP), Omnisend, LP API ir kt.
- Pardavimus skatinančios rinkodaros integracijos: bonus sistema, akcijos, lojalumo skatinimas, apdovanojimai.
- SEO patobulinimai: tinklaraštis, peradresavimai, navigacijos žemėlapiai, metaduomenų optimizacija, Schema.org duomenų optimizacija ir kt.
- Cheminių elementų produktuose atvaizdavimas pagal pasikeitusius EU reglamentus.
Projekto paleidimas
E. komercijoje ne mažesnį indėlį kiekvieno projekto sėkmei turi ir kliento įsitraukimas. „EOLTO“ projekte ši sinergija padėjo norimą rezultatą pasiekti greitai ir efektyviai.
Tiesą sakant, „EOLTĄ“ laikau pavyzdiniu klientu. Konstruktyvus bendravimas, konkretūs lūkesčiai ir puikios kliento technologinės žinios padeda užtikrinti efektyvią komunikaciją tarp mūsų. Sklandžiai derindami verslo poreikius su techninėmis galimybėmis suradome efektyviausią kelią, kaip vystyti projektą.
Liutauras, Projekto vadovas

Rezultatai
- Atnaujinta PIM sistemaPIM lėmė efektyvesnį produktų informacijos valdymą, sutaupė laiko darbuotojams ir pagerino patirtį lankytojams.
- Techninių funkcionalumų išplėtimasTai padėjo padidinti jau turimos sistemos bei infrastruktūros efektyvumą ir leido sumažinti ateities kaštus jos vystymui.
- Rinkodaros priemonių integracijosPadidintas naudotojų lojalumas, pagerintas e. parduotuvės pasiekiamumas organinėje paieškoje, o lankytojai gali lengviau rasti specifines prekes.
- Naujos rinkos plėtraSkaitmeninio verslo procesus sėkmingai įvedėme į Latvijos rinką B2B ir B2C sektoriuose, pritaikydami juos rinkos specifikai.
- Lengvesnis B2B procesasAtnaujintas Webservice įrankis supaprastino B2B pirkimų procesą.
- Integruota paieška pagal automobiliusAutomobilių dalių paieška pagal modelį pagerino naršymo patirtį lankytojams.