Laikas keisti partnerį? Turime pasiūlymą.
Projekto ekrano nuotrauka
Klientas
Logotipas. Eoltas
Paslaugos
  • Programavimas
  • PIM
Sritis
E. prekyba
Svetainė
https://www.eoltas.lt

„EOLTAS“: milijonas prekių automobilių entuziastams

„EOLTAS“ – lietuviams gerai pažįstama automobilių prekių pardavėjas, savo asortimente talpinantis daugiau nei 1 mln. skirtingų produktų. Nors darbus su šiuo klientu pradėjome nuo įprasto e. parduotuvės palaikymo ir smulkių patobulinimų, „EOLTO“ projekto mastai netrukus išaugo.

Vienas pagrindinių iššūkių dirbant drauge – įmonės e. komercijos žengimas į naujas rinkas. Nors techninis pamatas jau buvo sukurtas, nauja verslo kryptis atnešė daug galvosūkių: naujos mokėjimų sistemos, papildomi prekybos taškai, nauji sandėliai, prekių atsiėmimo logika ir kt. Sėkmingai įdiegę šias sistemas padėjome „EOLTUI“ efektyviau valdyti verslo procesus, naudoti platesnes rinkodaros taktikas bei palengvinti B2B klientų apsipirkimą.

E. parduotuvės fragmentai
40+
fizinių parduotuvių Baltijos regione
1 mln.
prekių asortimentas internete
30+
metų patirtis sektoriuje
B2B
prekybos sistema verslui

Užduotis

„EOLTAS“ vysto vieną didžiausių tokio tipo e. parduotuvių Baltijos šalyse, todėl ir užduočių spektras dirbant su jais – kompleksinis. Aukščiausią prioritetą klientas skyrė sistemos pritaikymui naujų rinkų specifikai, stabilesniam ir efektyvesniam esamos sistemos veikimui bei rinkodaros priemonių integracijai.
  • Sistemos pritaikymas naujoms rinkoms
    Prisitaikyti prie naujos rinkos specifikos ir sukurti ar integruoti skaitmeninius įrankius efektyvesnei plėtrai joje.
  • Techninių funkcionalumų išplėtimas
    Padidinti jau turimų sistemų efektyvumą išplečiant esamų įrankių funkcionalumą – vidinių sistemų ir infrastruktūros.
  • Rinkodaros priemonių integracija
    Įdiegti papildomas priemones, kurios padėtų skatinti svetainės lankytojų veiksmus ir didintų įmonės pardavimus.
E. parduotuvės fragmentai

Įgyvendinti techniniai sprendimai

  • Varnelės piktograma
    Migracija į „Kubernetes“, padėjusi padidinti sistemos išplėtimo galimybes ir efektyvumą bei sumažinusi tolimesnio vystymo kaštus.
  • Varnelės piktograma
    PIM sistemos „Akeneo“ atnaujinimas efektyvesniam produktų informacijos valdymui ir darbuotojų laiko taupymui.
  • Varnelės piktograma
    Išorinės integracijos verslo procesų sklandumui užtikrinti, pvz., TecCOM, TecDOC, CRM, AX axapta (ERP), Omnisend, LP API ir kt.
  • Varnelės piktograma
    Pardavimus skatinančios rinkodaros integracijos: bonus sistema, akcijos, lojalumo skatinimas, apdovanojimai.
  • Varnelės piktograma
    SEO patobulinimai: tinklaraštis, peradresavimai, navigacijos žemėlapiai, metaduomenų optimizacija, Schema.org duomenų optimizacija ir kt.
  • Varnelės piktograma
    Cheminių elementų produktuose atvaizdavimas pagal pasikeitusius EU reglamentus.

Projekto paleidimas

E. komercijoje ne mažesnį indėlį kiekvieno projekto sėkmei turi ir kliento įsitraukimas. „EOLTO“ projekte ši sinergija padėjo norimą rezultatą pasiekti greitai ir efektyviai.

Tiesą sakant, „EOLTĄ“ laikau pavyzdiniu klientu. Konstruktyvus bendravimas, konkretūs lūkesčiai ir puikios kliento technologinės žinios padeda užtikrinti efektyvią komunikaciją tarp mūsų. Sklandžiai derindami verslo poreikius su techninėmis galimybėmis suradome efektyviausią kelią, kaip vystyti projektą.

Liutauras, Projekto vadovas

E. parduotuvės fragmentai

Rezultatai

  • Varnelės piktograma
    Atnaujinta PIM sistema
    PIM lėmė efektyvesnį produktų informacijos valdymą, sutaupė laiko darbuotojams ir pagerino patirtį lankytojams.
  • Varnelės piktograma
    Techninių funkcionalumų išplėtimas
    Tai padėjo padidinti jau turimos sistemos bei infrastruktūros efektyvumą ir leido sumažinti ateities kaštus jos vystymui.
  • Varnelės piktograma
    Rinkodaros priemonių integracijos
    Padidintas naudotojų lojalumas, pagerintas e. parduotuvės pasiekiamumas organinėje paieškoje, o lankytojai gali lengviau rasti specifines prekes.
  • Varnelės piktograma
    Naujos rinkos plėtra
    Skaitmeninio verslo procesus sėkmingai įvedėme į Latvijos rinką B2B ir B2C sektoriuose, pritaikydami juos rinkos specifikai.
  • Varnelės piktograma
    Lengvesnis B2B procesas
    Atnaujintas Webservice įrankis supaprastino B2B pirkimų procesą.
  • Varnelės piktograma
    Integruota paieška pagal automobilius
    Automobilių dalių paieška pagal modelį pagerino naršymo patirtį lankytojams.