Trobos.lt

Trobos.lt – unikalus internetinis prekybos centras

Svetainė

www.trobos.lt

Paslaugos

Strategy  •  UX/UI

TROBOS – unikalus projektas, užsimojęs internete atstoti tikrą prekybos centrą. Nuo lankytojams įprastų elektroninių parduotuvių jis skiriasi tuo, kad čia galima rasti skirtingų pardavėjų prekes, jas įsigyti vienu užsakymu ir viską gauti į namus jau tą pačią dieną.

Bendradarbiaudami su UAB „Vilniaus prekyba“ sukūrėme naujo tipo e. komercijos sistemą, kuri į vieną platformą sujungė 15 didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų: nuo vaistinių iki statybinių prekių parduotuvių. Įgyvendinome net kelis skirtingus sprendimus, kurie galiausiai sėkmingai susijungė į bendrą TROBŲ ekosistemą.

15

prekybos tinklų (Maxima, Eurovaistinė, Ermitažas ir kt.) integracijų

55 tūkst.

vienetų skirtingų prekių paleidimo metu

3

sistemos: e. parduotuvė, programėlė, užsakymų valdymo sistema

40

komandos narių, prisidėjusių prie projekto vystymo

Trobos.lt

Užduotis

Įprastos internetinės prekyvietės (marketplaces) po vienu virtualiu stogu tarsi sutalpina kelias parduotuves ir leidžia jose prekes klientams įsigyti patogiau. Tai – sparčiai populiarėjanti ir inovatyvi koncepcija, o naujo tipo sistemos kūrimas visuomet sukelia nemažai iššūkių tiek renkantis technologinius sprendimus, tiek planuojant būsimų naudotojų elgseną joje.

TROBŲ projekto idėja buvo išties ambicinga: kad lankytojo pirkinių krepšelyje galėtų atsidurti kelių skirtingų pardavėjų prekės, tuomet surinkti produktai būtų perduodami kurjeriui ir pristatomi tiesiai į pirkėjo namus dar tą pačią dieną.

Siekdami tokius tikslus paversti realybe, ėmėmės trijų atskirų sprendimų kūrimo, kurie turėjo efektyviai „bendrauti“ tarpusavyje ir užtikrinti sklandžią patirtį tiek galutiniam klientui, tiek skirtingiems pardavėjams, tiek kurjeriams.

Pagrindinės užduotys:

1. Elektroninė prekyvietė (marketplace)

Platforma, apjugianti skirtingų pardavėjų asortimentą ir pristatanti jį vartotojams patogioje e. parduotuvėje.

2. Mobilioji programėlė kurjeriams

Android ir iOS įrenginiams skirta aplikacija, padedanti kurjeriams efektyviai pristatyti siuntinius klientams.

3. Užsakymų valdymo sistemą (OMS)

Vidinis įrankis gaunamų užsakymų apdorojimui, apskaitai, prekių likučiams ir kitiems susijusiems procesams valdyti.

Sprendimas

Įgyvendinti technologiniai sprendimai

1.

Įgyvendintas PWA sprendimas, padėjęs užtikrinti sklandžią patirtį platformos lankytojams bei greitaveiką.

2.

Pritaikytas Sylius e. komercijos karkasas, leidęs įgyvendinti pagrindines e. komercijos funkcijas.

3.

Pasitelkus Symfony karkasą, sukurta užsakymų valdymo sistema su iOS ir Android aplikacijomis.

4.

Atliktos pilnos integracijos su trimis didžiaisiais tinklais pilnam jų asortimento atvaizdavimui: Maxima, Eurovaistinė, Ermitažas.

5.

Sukurtas atskiras API integracijoms su kitais pardavėjais ir jų užsakymų valdymui.

6.

Įgyvendinti SSR ir kešavimo sprendimai greitesniam platformos veikimui bei sklandesniam naršymui.

7.

Pasirinktas Google Cloud debesijos platforma, užtikrinanti aukščiausio lygio saugumą ir technologinį pranašumą.

Sylius Google Cloud Symfony PWA

Pagrindinės naudotos technologijos

„PWA“, „Sylius“, „Google Cloud“ ir „Symfony“.

Sylius Google Cloud Symfony PWA

Pagrindinės naudotos technologijos

„PWA“, „Sylius“, „Google Cloud“ ir „Symfony“.

Dizainas ir naudotojų patirtis (UX/UI)

TROBŲ sistema pasižymi aukštu informacijos kompleksiškumu. Siekdami šią informaciją paversti patogiai naudojamu produktu skirtingoms auditorijoms – lankytojams, pardavėjams ir kurjeriams – turėjome surasti efektyvų jos grafinio atvaizdavimo sprendimą. Svarbiausia užduotimi dizaino komandai tapo patrauklaus ir vieningo skirtingų sistemų apipavidalinimo kūrimas bei sklandi jų tarpusavio sąveika.

Justina

Justina

UX/UI Lead

Vienu metu kurti dizainą trims skirtingoms sistemoms tapo tikru iššūkiu. Vis tik, dažna ir betarpiška komunikacija tiek su mūsų programuotojais, tiek su kliento komanda leido efektyviai priimti sprendimus. Supratus poreikius ir objektyvias projekto limitacijas, pavyko surasti optimalų kelią.

Įgyvendinti dizaino sprendimai:
1.

E. parduotuvės dizainas: suplanuota ir sukurta apsipirkimo eiga, interakcijos, naudojamų vizualų gairės, dizaino sistema;

2.

Mobilioji programėlė: sukurtas aplikacijos dizainas Android ir iOS įrenginiams;

3.

OMS sistema: sukurti dizaino sprendimai standartinio dizaino pritaikymui prie konkrečių kliento poreikių.

Trobos.lt

Projekto iššūkiai

Sistemos kompleksiškumas ir bendradarbiavimas su didžiausiais Lietuvos prekybininkais pavertė TROBOS.lt kūrimą išties išskirtiniu procesu. Viena sudėtingiausių projekto užduočių tapo skirtingais principais veikiančių tiekėjų sujungimas į bendrą sistemą. Derinant aukštus kliento lūkesčius su ribotais laiko ištekliais, „Adeo Web“ komandai teko susidurti su ne vienu iššūkiu.

Vaidas

Vaidas

CTO

„TROBŲ“ projektas iš mūsų komandos pareikalavo ypatingo susitelkimo. Aukšti kliento keliami lūkesčiai ir gana trumpas laiko limitas privertė surasti papildomą greičio pavarą. Vis tik, komanda ne tik padarė neįmanomą techninį darbą, bet ir atsilaikė, kai buvo išties nelengva. Vienu metu net suskaičiuoti prie šio projekto prisijungusius tapo nelengva – jų buvo apie 40. Norėčiau visiems šiems komandos nariams ir padėkoti.

Rezultatai

Pagrindiniai sprendimai, kuriuos įgyvendinome kurdami šį projektą:
1.

Sukurta e. prekyvietė Trobos.lt

Pradėjusi veikti sistema jau turėjo 15 tiekėjų integracijas (Maxima, Eurovaistinė, Ermitažas, Pegasas ir kt.) bei daugiau nei 55 tūkst. skirtingų prekių asortimentą.

2.

Įdiegta užsakymų valdymo sistema

Sukurta užsakymų valdymo sistema padėjo apdoroti gaunamus užsakymus, sekti prekių likučius, vesti apskaitą ir valdyti kitus susijusius procesus.

3.

Sukurtos mobilios programėlės kurjeriams

Sklandžiam užsakymų sekimui ir valdymui buvo sukurtos mobiliosios programėlės Android ir iOS įrenginiams, kurias naudoja kurjeriai.

4.

Išpildytas dizaino sprendimas

Suplanuota veikimo eiga užtikrino sklandžią naudotojų patirtį tiek pirkėjams, tiek pardavėjams, o vieningas grafinis stilius apjungė atskiras projekto dalis į vieningą ekosistemą.

Sujungę šiuos komponentus į bendrą visumą, sėkmingai paleidome projektą TROBOS.lt. Užduoties kompleksiškumas, aukščiausi kliento reikalavimai bei riboti laiko ištekliai mūsų komandai iškėlė ne vieną iššūkį. Vis tik, surasti optimalūs techniniai sprendimai bei įjungta aukštesnė pavara tik įrodė kompetenciją ir leido naujo tipo sistemą sukurti per neįprastai trumpą laikotarpį.

Tuo pat metu ši prekyvietė tapo ne tik išskirtiniu produktu Lietuvos pirkėjams, bet ir unikaliu pardavimų kanalų mažmeniniams pardavėjams, kuris turi dideles augimo ambicijas ateityje.