“GERDUVA” – VISKAS NAMŲ APYVOKAI

“Gerduva” – tai žinoma lietuviška kompanija, išsiskirianti savo gausiu platinamų produktų asortimentu. Pastaruosius 27 metus Gerduva veiklą vykdo tiek mažmeninėje, tiek didmeninėje prekyboje, rinkai tiekdami aukštos kokybės namų apyvokos produktus: namų, virtuvės bei vonios kambario reikmenis, aksesuarus, valymo ir priežiūros priemones. 14 prekybos vietų tinklas visoje Lietuvoje užtikrina, kad jų klientas ras ieškomą prekę kad ir kur bebūtų.

Iššūkis

Visų pirma, klientui reikėjo pagalbos su jų esamos Magento 1 elektroninės parduotuvės palaikymu ir priežiūra. Turint omenyje, kad Magento 1 sistemos palaikymo pabaigos terminas grėsmingai artėjo, tai buvo tinkamas metas svetainės atnaujinimui. Netgi nepaisant tolimai ateičiai garantuotų platformos atnaujinimų bei sistemos palaikymo, Magento 2 sistema tuo pačiu siūlo ir daugybę inovatyvių, verslą papildančių funkcijų. Kokybiškas Adeo Web darbas garantavo, jog jau netrukus naujoji sistema bus pasiruošusi aptarnauti visą “Gerduvos” e. prekybą šalies mastu. 

Be jokios abejonės, šiame projekte teko įveikti net keletą iššūkių. Pagrindinis jų buvo projekto eigoje kintanti įmonės vidaus struktūra bei projekto vystymo metu atnaujintas prekės ženklo įvaizdis. “Gerduva” iš esmės pakeitė lig šiol buvusią rinkodaros kryptį, įskaitant visiškai atnaujintą prekinio ženklą, apimantį visus fizinius ir skaitmeninius “Gerduvos” įvaizdžio aspektus.

Sprendimas

Migracija į Magento 2

Pirmasis šios kelionės žingsnis buvo permigruoti kliento e. prekybos svetainę į Magento 2 versiją. Kadangi Adeo Web turi itin daug patirties šioje srityje, šis etapas komandos nenustebino. Šis projektas išskirtinis tuo, kad visas e. parduotuvės dizainas buvo sukurtas pagal kliento pasirinktą Magento dizaino temą. Pastaroji dažniausiai yra pasirenkama siekiant sutaupyti daug brangaus laiko ir pastangų keičiant ir modifikuojant standartinę Magento sistemos išvaizdą. Kad ir kaip bebūtų, šiuo atveju pasirinkta dizaino tema ne visai atitiko atnaujintą “Gerduvos” prekinio ženklo įvaizdį. Dėl to turėjome atlikti tam tikrus dizaino bei pagrindinių elementų pakeitimus, kad naujoji e. parduotuvė pilnai atitiktų naujojo prekės ženklo gaires.

Dažnai sulaukiame klientų prašymo, kad senosios Magento 1 e. parduotuvės funkcionalumai būtų perkeliami ir į Magento 2 sistemą. Senųjų e. parduotuvių klientai neretai būna pripratę prie tam tikrų funkcijų, kurių pašalinimas galėtų juos atbaidyti arba iš esmės suprastinti jų vartotojų patirtį e. parduotuvėje. “Gerduvos” atveju, atkartojome funkcionalumą, leidžiantį parduotuvės lankytojams peržiūrėti produkto prieinamumo informaciją pačiame e. parduotuvės prekių rodinyje.

Papildomos funkcijos

Paysera. Populiariausia mokėjimų platforma tarp Lietuvos klientų šiandien yra Paysera. Tai reiškia, kad didžioji dalis mūsų užsakovų šį įskiepį laiko absoliučiu prioritetu. Tiesą pasakius, šiame projekte tai buvo vienintelis mokėjimų modulis, kurį reikėjo integruoti į naująją kliento sistemą: Paysera priima tiesioginius mokėjimus iš 10 000 Lietuvos ir užsienio bankų, aptarnauja Visa, MasterCard, Maestro korteles ir palaiko tarptautinius mokėjimus. 

Venipak. Siekdami svetainės lankytojams pasiūlyti papildomas prekių pristatymo paslaugas bei pasirinkimo galimybes, į naująją “Gerduvos” e. parduotuvę integravome Venipak siuntų pristatymo modulį. Jis leidžia pasirinkti siuntos pristatymą tiesiai į pirkėjo namus per kurjerių tarnybą arba atsiimti prekes pačiam, naudojantis Venipak siuntų terminalais, veikiančiais visose Baltijos šalyse.

Dovanų kortelės. Taip pat “Gerduvos” e. parduotuvėje įdiegėme Magento modulį, įgalinantį visiškai naują funkciją – dovanų korteles. Nuo šiol parduotuvės lankytojai galės dovanoti virtualias dovanų korteles ir pasinaudoti jomis atsiskaitant už produktus tiesiogiai “Gerduvos” e. parduotuvėje.

„Amasty” etiketės ir filtravimai. Siekdami “Gerduvos” e. parduotuvės administratoriams suteikti papildomų parduotuvės ir produkto informacijos valdymo galimybių, įdiegėme Amasty etikečių modulį. Jis leidžia lengvai kurti bei priskirti norimas produktų etiketes. Taip pat, Amasty patobulintas daugiasluoksnės navigacijos modulis (angl. Amasty Improved Layered Navigation module) įgalina patobulintą filtravimo funkciją. Kadangi “Gerduva” yra oficialus daugelio gamintojų ir pramonininkų produkcijos platintojas Lietuvoje, šis modulis leidžia filtruoti produktus pagal gamintoją bei sukurti naujus reikalingus filtrus, įgalinančius lengvesnę ir greitesnę navigaciją.

Naujienlaiškis ir Facebook susirašinėjimų funkcija. Naujienlaiškių rinkodaros automatizavimo funkcionalumui įdiegėme Omnisend modulį. Jis leidžia “Gerduvos” rinkodaros komandai ruošti pardavimus skatinančius iššokančius langus (angl. pop-ups), lengvai kurti patrauklius naujienlaiškius bei automatizuoti komunikaciją su klientais. Facebook susirašinėjimų funkcija buvo įdiegta kaip paskutinioji vartotojų patirties dėlionės dalis. Neretai e. parduotuvės lankytojams reikia atsakymo čia ir dabar – Facebook susirašinėjimo funkcija tai puikiai išsprendžia – “Gerduvos” klientas gali atsakyti į potencialiems pirkėjams kylančius klausimus, čia ir dabar.

Rivilė. Rivilė yra viena populiariausių apskaitos platformų Lietuvoje. Net ir paprasta integracija gali būti itin reikšminga, kai kalbame apie produkto informacijos kelionę tarp įvairių sistemų, kanalų, sandėlių ir fizinių parduotuvių. Šiuo atveju, visa prekių likučių bei kainų informacija yra automatiškai importuojama iš Rivilės apskaitos sistemos tiesiogiai į Magento parduotuvę, taip dar labiau palengvinant e. parduotuvės administratorių darbą. 

Rezultatas

Rezultatas – pilnai atnaujinta ir tolimai ateičiai paruošta “Gerduvos” Magento 2 elektroninė parduotuvė. Net ir įvertinant sistemos pritaikymą prie projekto eigoje atnaujinto prekinio ženklo įvaizdžio iššūkį, galime džiugiai dalintis, jog šį projektą įvykdėme sėkmingai. “Gerduvos” komanda dabar yra aprūpinta sustiprintomis ir automatizuotomis rinkodaros galimybėmis, produktai dabar atvaizduojami su daugybe papildomų atributų ir filtravimo galimybių, lengvai konfiguruojamų be jokių programavimo žinių. Na, o “Gerduvos” klientai nuo šiol turi dar platesnį produktų pristatymo ir mokėjimų būdų pasirinkimą, kas užtikrinta malonesnę vartotojo patirtį klientams ir sėkmę “Gerduvos” e. prekybai.