DIDŽIAUSIAS KATALOGAS MOKSLININKAMS

Įmonė „Labochema“ Baltijos šalyse veikia daugiau nei 15 metų ir yra didžiausia įmonė regione, parduodanti geriausios kokybės cheminius reagentus, laboratorijos įrangą, reikmenis ir įgyvendinanti individualius laboratorijų instaliavimo projektus. Didžioji dalis „Labochema“ klientų yra universitetų mokslininkai. Kompanija taip pat parduoda produktus privačioms laboratorijoms irnuolat siekia atitikti kliento lūkesčius, nepaisant jokių kliūčių.

„Labochema“ yra sukaupusi didelę patirtį bendradarbiaujant su partneriais ir jau daugelį metų atstovauja „Sigma Aldrich“, „Leica“, „VWR“ ir kitus.

Įššūkiai

Projektas prasidėjo nuo turimos „Labochema” e-sistemos analizės. Nepaisant egzistuojančios sistemos trūkumų, matėme ir keletą iššūkių:

  • Sudėtinga kainų sistema;
  • Sudėtingas prekių indeksavimas;
  • Nestandartinis funkcionalumas (užklausos dėl kainos, prekės pagal sutartis, skirtingi katalogai skirtingoms klientų grupėms).

Pagrindinis projekto iššūkis buvo „Lengvai ieškomų prekių katalogas su daugiau nei 1 500 000 elementų“. Šiam iššūkiui įgyvendinti, mes naudojome SOLR – atskirą paieškos serverį. Įprastai, SOLR naudojama elektroninėse parduotuvėse su maždaug nuo 10 iki 100 tūkstančių prekių, o Labochema jų turėjo gerokai daugiau. Visų pirma, mes turėjome optimizuoti SOLR ir pritaikyti projekto skalėje. Antra, mes įgyvendinome bendro skaičiavimo funkciją, kad klientai galėtų matyti kiek specifinių prekių (paieškos rezultatų) yra.

Sprendimas

Dėl sistemoje talpinamo didelio informacijos kiekio, mes įdiegėme „Varnish HTTP“ greitintuvą. Varnish talpina duomenis virtualioje atmintyje ir suglaudina bylas prieš jas išsiunčiant vartotojui. Abu įrankiai „SOLR“ ir „Varnish“ yra skirti pagreitinti produktų paiešką ir sistemos darbą. „Varnish“ yra naudojamas tarp tokių prekių ženklų sistemų, kaip „Facebook“, „The New York Times“ ir „Wikipedia“.

„Labochema“ elektroninė parduotuvė turi 3 versijas (lietuvišką, latvišką ir estišką) ir kiekviena parduotuvė turi skirtingas klientų grupes su tam tikru turiniu (skirtingos kategorijos, prekės ir kainos). Mes išplėtėme Varnish funkcionalumą įgyvendindami keletą Varnish skaitytuvo atnaujinimų. Kiekviena klientų grupė turi Varnish skaitytuvo vartotoją – šis vartotojas peržiūri visas galimas kategorijas, kad kategorijos ir prekių puslapiai būtų užkrauti greičiau klientams.

 

Katalogas

„Amasty“ klientų grupių katalogo modulis yra naudojamas paslėpti kainas ir nustatyti prieigą prie katalogo puslapių pagal „Labochema“ poreikius. Mūsų komanda išplėtė šio modulio funkcionalumą, įgyvendindami dinamiškas kategorijas, tokias, kaip meniu pritaikymas pagal klientų grupes.

„Cart2Quote“ modelis padeda kurti, siųsti ir valdyti vartotojo kainų užklausas Magento sistemoje. „Labochema“ komanda gali tvarkyti užklausas dėl kainos ir nuolaidų, paskirti pardavimų atstovus ir bendrauti per el. laiškus ir užklausas dėl kainos/užsakymų būsenų.

Klientų grupės

„Labochema“ parduoda savo produkciją tik verslams, mokymo įstaigoms, laboratorijoms ir viešajam sektoriui. Kiekviena organizacija turi savo klientų grupę su skirtingomis kainomis. Taip pat, kai kurios organizacijos turi tam tikras kainas esamiems susitarimams.

Mes įgyvendinome susitarimo funkcionalumą, kuris padeda „Labochema“ kūrėjams sukurti susitarimus ir priskirti prekes ir klientus, kurie nori tam tikrų kainų. Kai prekės yra ieškomos, vartotojas gali filtruoti prekes, kurios atitinka tam tikrą susitarimą.

Turinys yra Sąsaja

Pagrindinis el.parduotuvės dizaino įkvėpimas buvo šveicariškas dizainas, dažnai pateikiamas tipografiniu stiliumi. Mūsų komanda vietoje to, kad pridėtų daugiau elementų, pašalino jų kiek tik įmanoma.

Pamatyk ir pajausk

Pagrindinis informacijos šaltinis kuriant dizainą, buvo „Labochema“ prekės ženklo knyga. Klientų prašymas buvo naudoti kuo mažiau spalvų ir šešėlių. Dėl šios priežasties, mūsų dizaineriai pasirinko tipografiją, kaip vaizdinės komunikacijos priemonę. Šriftas gali atsiųsti žinutę labai tiksliu, tvarkingu ir nepastebimu būdu.

Skirtingi šriftų dydžiai įrėmina pateiktų duomenų hierarchiją. Didžiausias šrifto dydis yra skirtas parodyti aukščiausio lygio elementus turinio informacijos išdėstyme ir puslapio hierarchijoje. Toks vizualinis poveikis padeda nukreipti vartotojo akis per puslapį daug efektyviau.

Paieška ir naršymas

Paieškos laukelis yra labiausiai naudojama funkcija „Labochema“ elektroninėje parduotuvėje. Pagrindinis tikslas buvo padaryti paieškos laukelį aiškiai matomą, greitai pastebimą ir lengvai naudojamą.

Dėl didelio prekių kiekio, atsirado būtinybė turėti paieškos funkciją kategorijose. Vartotojai gali pasirinkti kategoriją išskleidžiamajame meniu. Taip pat ten yra automatinė funkcija, kuri pagreitina apsipirkinėjimą.

Per paskutinį dešimtmetį, padidinamojo stiklo simbolis tapo įprasta piktograma paieškai ir tai geriau perteikia paieškos funkciją nei įprastas mygtukas „ieškoti” (angl. search).

Paieškos laukas puikiai dera prie viso tinklalapio dizaino ir yra išryškinamas, kai vartotojui jo reikia.

Panašūs projektai