Laikas keisti partnerį? Turime pasiūlymą.

UX/UI ir CRO

Kuriant sėkmingą e. prekybos verslą, tinkama vartotojo patirtis (UX/UI) ir konversijų optimizavimas (CRO) yra esminiai elementai, kurie daro tiesioginę įtaką jūsų svetainės veiklai ir pardavimų augimui.

Šių sričių sprendimai gali padėti ne tik pritraukti daugiau lankytojų, bet ir padidinti jų lojalumą bei konversijų rodiklius.

Keletas priežasčių, kodėl UX/UI ir CRO paslaugos yra būtinos jūsų verslui:

  • Varnelės piktograma

    Patobulinta vartotojo patirtis:

    Aiškus ir patogus svetainės dizainas bei navigacija leidžia vartotojams lengvai rasti, ko jie ieško. Gerai išvystyta UX/UI struktūra pagerina naršymo procesą, o tai didina vartotojo įsitraukimą ir pasitenkinimą.

  • Varnelės piktograma

    Optimizacija mobiliesiems įrenginiams

    Vis daugiau vartotojų apsiperka naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais, todėl svarbu, kad jūsų svetainė būtų pritaikyta šiam segmentui.

  • Varnelės piktograma

    Didesni konversijų rodikliai:

    Mūsų optimizavimo sprendimai yra orientuoti į pardavimų skatinimą. Efektyviai suprojektuotos vartotojų kelionės ir strategiškai sukurti kvietimai veikti (CTA) užtikrina, kad lankytojai taps pirkėjais.

  • Varnelės piktograma

    Duomenimis pagrįstas sprendimų priėmimas:

    Mūsų CRO ir UX/UI analizės yra paremtos tiksliomis ir detaliomis vartotojų elgsenos, auditorijos ir pardavimų kelio analizėmis. Visi sprendimai, kuriuos siūlome, grindžiami realiais duomenimis, todėl galime pasiūlyti efektyvius optimizavimo sprendimus.

  • Varnelės piktograma

    Vartotojų pasitenkinimas ir lojalumas

    Puiki vartotojo patirtis yra tiesiogiai susijusi su vartotojo pasitenkinimu. Kai jūsų svetainė veikia sklandžiai ir aiškiai, vartotojai labiau linkę sugrįžti ir tapti lojaliais klientais.

  • Varnelės piktograma

    Konkurencinis pranašumas rinkoje:

    Kuo geriau jūsų svetainė veikia, tuo lengviau išsiskirsite iš konkurentų. Gerai optimizuota svetainė ne tik didina jūsų matomumą, bet ir suteikia ilgalaikį konkurencinį pranašumą.

  • Varnelės piktograma

    Techninių problemų nustatymas ir sprendimas:

    Mūsų sprendimai kuriami taip, kad atitiktų jūsų prekės ženklo viziją, siūlant visiškai pritaikomą internetinę parduotuvę, kuri sustiprina jūsų prekės ženklo tapatybę.

Kalnai

Kada vertėtų atlikti CRO/UX auditą?

Pristatant naują svetainę ar produktą

Naujų svetainių ar produktų paleidimo metu svarbu užtikrinti, kad visa vartotojo kelionė būtų sklandi ir intuityvi. Mūsų auditas padės išvengti klaidų bei įdiegti geriausius UX/UI sprendimus nuo pat pradžių.

Atliekant reikšmingus svetainės pakeitimus:

Jei planuojate atnaujinti svetainę arba keisti svarbius jos elementus, auditas padės įvertinti, kaip šie pokyčiai paveiks vartotojus.

Sumažėjus konversijų rodikliams:

Jeigu pastebite, kad svetainės lankomumas išlieka stabilus, tačiau pardavimai mažėja, tai gali būti ženklas, kad reikalingas CRO auditas, padedantis identifikuoti ir pašalinti problemas.

Vartotojų atsiliepimai ir nusiskundimai:

Jei gaunate neigiamus vartotojų atsiliepimus dėl svetainės naudojimo sunkumų ar kitų problemų, tai yra aiškus signalas, kad reikia peržiūrėti ir optimizuoti vartotojo sąsają bei vartotojo patirtį.

Sezoninės kampanijos ir akcijos:

Prieš svarbias rinkodaros kampanijas, pavyzdžiui, sezono išpardavimus, mūsų CRO/UX auditas užtikrins, kad svetainė veiktų nepriekaištingai ir būtų pritaikyta didesniam lankytojų srautui.

Reguliari priežiūra:

Net jei svetainė veikia puikiai, nuolatinė priežiūra ir analizė padeda užtikrinti, kad jūsų svetainė atitiktų nuolat kintančius rinkos reikalavimus ir vartotojų poreikius.

Kaip mes dirbame?

Mūsų konversijų optimizavimo ir UX/UI audito procesas apima išsamią analizę, skirtą jūsų svetainės efektyvumui gerinti:

Auditorijos analizė:

Išsamiai išnagrinėjame jūsų svetainės lankytojus ir jų elgesį, siekiant sužinoti, kas traukia ar stabdo konversijas.

Ekspertinė analizė

Mūsų ekspertai atlieka svetainės euristinį vertinimą, remdamiesi geriausiomis praktikomis ir tendencijomis.

Vartotojų elgsenos analizė

Atidžiai stebime, kaip vartotojai sąveikauja su jūsų svetaine, kad identifikuotume galimas trinties zonas, kurios mažina efektyvumą.

Duomenų analizė ir hipotezės

Remdamiesi surinktais duomenimis, kuriame hipotezes ir rekomendacijas, skirtas svetainės tobulinimui ir konversijų didinimui.

Pardavimų kelio analizė

Tyrinėjame vartotojo kelionę nuo pirmojo kontakto iki pirkimo, ieškodami vietų, kuriose vartotojai gali pasimesti ar pasitraukti.

Rekomendacijos

Pateikiame konkrečias, lengvai įgyvendinamas rekomendacijas, kaip pagerinti jūsų svetainės efektyvumą.

Sėkmės pavyzdžiai:

„PayU“

„PayU“ padidino savo konversijų rodiklį 5,8%, tiesiog pašalinę privalomą e. pašto lauką užsakymo formoje.

„Hubspot“

„Hubspot“ padidino registracijų konversijos rodiklį 6% peržiūrėję savo svetainės dizaino elementus ir optimizavę vertės pasiūlymus.

„Perfect Plants“

„Perfect Plants“ pasiekė 19,26% didesnį call-to-action mygtukų paspaudimų skaičių, pakoregavę vaizdų karuselės poziciją ir iškėlę mygtukus į labiau matomą vietą.

Įdomu

Statistika iškalbingai pagrindžia, kaip audito ar strategijos stoka bei teisingi sprendimai
gali įtakoti svetainės efektyvumą, pelningumą ir vartotojų patirtis
  • 88%
    Tiek vartotojų nesugrįžta po blogos patirties
    Remiantis „Sweor“ tyrimu apie vartotojo patirtį, beveik 9 iš 10 vartotojų palieka svetaines su prasta UX ir nesugrįžta.
  • 70%
    Paliktų pirkinių krepšelių
    Pagal „Baymard Institute“ atliktą tyrimą, vidutiniškai 70% apsipirkimo krepšelių yra paliekami neužbaigus pirkimo.
  • 30%
    Konversijų padidėjimas optimizavus mobiliesiems
    „Google“ tyrimai rodo, kad svetainės, kurios yra optimizuotos mobiliesiems įrenginiams, gali padidinti konversijas iki 30%.
  • 50%
    Konversijų augimas per tris mėnesius po CRO audito
    Remiantis „Invesp“ tyrimu, pusė įmonių pastebi ženklų pagerėjimą konversijų rodikliuose per tris mėnesius nuo optimizavimo.

Jeigu pastebite, kad turite problemų su dideliu svetainės atmetimo rodikliu, aukštu pirkinių krepšelio atmetimo lygiu ar žemais konversijų rodikliais, mūsų paslaugos padės įveikti šiuos iššūkius.