Strategija
Sėkminga elektroninė prekyba – maratonas, kuriam įveikti reikalingas aiškus veiksmų planas
Tai ne tik e. parduotuvės sukūrimas, o veikiau sinergija tarp skirtingų dėlionės dalių: nuo efektyvaus prekių srautų valdymo iki sklandžių verslo procesų užtikrinimo.
Norint šias dedamąsias sujungti į vieną efektyvų mechanizmą, būtinas įsigilinimas į konkretų verslą su kryptinga strategija. Holistinis požiūris leidžia mums savo partneriams suteikti įrankius, kurie padeda atrasti plėtros galimybes, užmegzti tvirtesnius ryšius su savo klientais ir nuolat stiprinti verslo poziciją konkurenciniame lauke.
Strategiškai paruošta sistemos architektūra ir tinkamai pasirinkti techniniai sprendimai – kiekvieno sėkmingo projekto pamatas. Nesame prisirišę prie konkrečių įrankių ar karkasų, todėl matome daugiau nei vieną teisingą kelią į tikslą.
Į technologijas žiūrime lanksčiai ir kartu su klientu ieškome to sprendimo, kuris verslui atneštų didžiausią naudą, o mūsų paslaugos apima strateginį planavimą, architektūros kūrimą, technologijų parinkimą bei pilną projekto įgyvendinimą.

Strateginis žemėlapis tikslo link
- Analizė
- Jūsų pramonės specifikos, prekės ženklo tapatybės, pajamų generavimo proceso ir kt. analizė. Lyginamoji analizė su pramonės tendencijomis, atvejais ir geriausiomis praktikomis.
- Derinimas
- Pradinis susitikimas, siekiant suprasti ilgalaikius verslo tikslus, dabartinius poreikius, esamą įmonės struktūrą ir ateities viziją.
- Kūrimas
- Strateginės e.komercijos gairių kūrimas ateinantiems 2-5 metams, remiantis bendromis technologijų, SEO, CRO, BA, UX ir PPC komandų pastangomis.
- Patvirtinimas
- Galutinis gairių suderinimas ir patvirtinimas.
- Įgyvendinimas
- Neatidėliotini atnaujinimai ir strateginių tikslų pavertimas detaliu įgyvendinimo planu.