Omnikanalė prekyba
Sparčiai kintančiame mažmeninės prekybos pasaulyje omnikanalė strategija tampa būtina verslams, siekiantiems užtikrinti sklandžią klientų patirtį per įvairius sąveikos taškus.
Omnikanalės prekybos integravimas versle sukuria vientisą galutinių klientų patirtį visais prieinamais kanalais: klientai gali sąveikauti su jūsų produkcija be papildomų trikdžių, nepriklausomai nuo to, ar jie prekes renkasi internetu, fizinėje parduotuvėje ar socialiniuose tinkluose.
Omnikanalės strategijos privalumai
Klientų patirtis
73% klientų renkasi pirkinius per kelis kanalus.
Klientų išlaikymas
Įmonės, turinčios stiprų kelių platformų įsitraukimą prekyboje, išlaiko 89% savo klientų.
Pajamų augimas
Prekiniai ženklai, turintys efektyvias omnikanales strategijas, per metus mato 9,5% pajamų augimą.
Duomenų įžvalgos
Kaupiant duomenis iš įvairių taškų, išgaunamos vertingos įžvalgos verslo sprendimams.
Aukštesnis užsakymų lygis
Marketingo kampanijos, veikiančios trijuose ar daugiau kanaluose, gali pasiekti 494% aukštesnį užsakymų lygį lyginant su vieno kanalo kampanijomis.
Norint sėkmingai įgyvendinti omnikanalę e. komercijos strategiją, svarbu pradėti nuo aiškios vizijos ir tikslų nustatymo
- Išanalizuoti savo klientų elgesį ir nustatyti pagrindinius sąveikos taškus, kuriuose prekės ženklas gali kurti vertę.
- Investuoti į technologijas, kurios leistų integruoti visus kanalus ir užtikrintų sklandžią sąveiką tarp jų.
- Ugdyti savo darbuotojų kompetencijas, kad jie būtų pasiruošę efektyviai valdyti ir plėtoti omnikanalę patirtį.
